كاهش مرگ بر اثر سوختگی و مسمومیت با گاز
نوشته شده توسط : hgu33

آمار مرگ و میر ناشی از سوختگی در دو ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل كه تعداد فوتی‌های ناشی از سوختگی 394 نفر بود، 5.8 درصد كاهش یافته است. فوتی های مسمومیت با گاز منوكسید كربن نیز در مقایسه با دو ماهه سال گذشته 11.6 درصد كمتر شده‌ است.

به گزارش روز چهارشنبه اداره كل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشكی قانونی كشور، از كل فوت شدگان براثر سوختگی در دو ماهه اول امسال 193 نفر زن و 178 نفر مرد بودند. همچنین دراین گزارش آمده است، 196 نفر از این فوت شدگان در فروردین ماه و 175 نفر دیگر در اردیبهشت ماه جان باخته‌اند.

در این مدت به ترتیب استان‌های اصفهان با 48 مورد، تهران 47 مورد و خوزستان با 45 مورد بیشترین مرگ ناشی از سوختگی را داشته‌اند، این در حالی است كه در همین مدت استان های خراسان شمالی و كهگیلویه و بویراحمد هیچ مورد مرگ ناشی از سوختگی نداشته‌اند.

از كل فوت شدگان ناشی از مسمومیت با گاز منوكسیدكربن در دو ماهه اول امسال كه 85 نفر آنان در فروردین و 61 نفر در اردیبهشت جان باخته‌اند، 93 نفر مرد و 36 نفر زن بودند.

در دو ماهه نخست سال جاری استان های تهران(34 نفر)، اصفهان(13 نفر) و خراسان رضوی(12 نفر) بیشترین مرگ ناشی از مسمومیت با گاز را به خود اختصاص دادند.

اجتمام**7029 ** 1569





:: برچسب‌ها: سنگ , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: